Какво мислим

Мисли на хартия, мисли на тепсия, качени във виртуалното, отразяващи реалното…

КАК ДА НАПРАВИШ СКЪПА И НЕУСПЕШНА СТРАТЕГИЯ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА?

Дата на публикуване: 14 Jun 17
КАК ДА НАПРАВИШ СКЪПА И НЕУСПЕШНА СТРАТЕГИЯ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА?

13 ФАТАЛНИ СТЪПКИ КЪМ „УСПЕХА“ 1. Започни да пишеш стратегията „на сляпо“. Само предполагай, без да знаеш и без да имаш данни за това какво мислят твоите служители за марката, без да питаш как изглежда тя в очите на твоите бъдещи служители, потребители и медии. 2. Мисли за тази стратегия само като стратегия на Отдела […]

Категория: News

Връзки с действителността

Дата на публикуване: 29 May 14
Връзки с действителността

Служителите на всеки отдел трябва да са убедени, че представляват кръвта и жилите на компанията, за която работят. Пиар армията обаче изглежда се е ударила челно в стената.  Какво е бъдещето на тази индустрия? Ще се промени или ще изчезне? Точно толкова кратко и болезнено ясно звучи този въпрос. Оказва се, всички признават, че има […]

Категория: News
Blowjob